Elif1147 arkadaşım 2011 yılı Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi mezunuyum,5 yıllık bi fakülte,,yalova il sağlık müdürlüğü eczacılık ve tıbbi cihaz birim sorumlusuyum...inanmıyosan arayıp sorabilirsin hatta telefonda da anlatabilirim bazı şeyleri,,adım da esra tataroğlu...kimseden bi çekincem yok,,yıllardır akılcı ilaç vs biçok konuda hekim, eczcacı vd sağlık personeli arkadaşımıza eğitim veriyoruz ve veriyorum...ben burda herkesin işine ilmine saygı duyduğum için ünvanımla değil bilgimle konuşmak istedim ama görüyorum ki sağlık sistemimize onca emeği olan lise mezunu veya önlisans mezunu arkadaşlarımıza laf ediyosun..yaptığın çok ayıp...