Elif1147 şu yazdıklarınıza inanamıyorum,,hiç mi okumadınız normal doğumla ilgili bişeyler...normal doğum bir bebek için en sağlıklı en doğru doğum şeklidir...riskli durumlar elbette olabilir ama bebeğiniz için sezeryan olmakla kendinizi riske attığınızı düşünmeniz kusura bakmayın da tamamen bilgisizlikten...lütfen bi açın okuyun sezeryanın bebek için nasıl zararları olduğunu,, çocuklardaki alerjik hastalıkların,,otizmin,,ileri dönem şifzofrenin,, mide ve barsak sistemi problemlerinin,, depresyonun vd aklıma gelmeyen birçok hastalığının sebebinin sezeryan olduğuyla ilgili birçok çalışma var lütfen bunları okuyun...bebeğim için riske giriyorum diye vicdanınızı rahatlatmayın...elbette sezeryan tıbbi bir müdahaledir,, anne veya bebek hayatı söz konusu olunca hayat kurtarıcı olarak yapılabilir ama keyfiyetten sezeryan istemek ve buna da ben çocuğum için kendimi riske atıyorum demek çok vahim:((