Bugün çatı muayenesi oldum hiç kanamam falan olmadı açıklığımda yokmuş burada korkunc seyler yaziliyordu kendinizi kasmadığınız sürece hiç acımıyor normal ilişkiye girer gibi doktor aferin kız rahat muayene oluyorsun dedi güldü normal doğum olacak Allah nasip ederse ama 40ları görmek istemiyorum bir an önce sağlıkla doğsun istiyorum 😀 son 14 gün sanki zaman geçmiyor 😥