deletedmom87894 Kızlar sürekli wc gidiyorum yanma hissi bir türlü geçmedi neler yapabilirim enfeksiyon var sanırsam🤦🏻♀️
nevarneyokk deletedmom87894 tahlil verin antibiyotik gerekiyorsa geç olmadan başlansın bence , geçmiş olsun
deletedmom87894 nevarneyokk evet canım 6 haftalıkken vermiştim idrar tahlili doktor az bişey enfeksiyon var yanma oluyormu demişti benim ozaman olmuyordu o yüzden ilaç vermedi ilerledi sanırsam gidiceğim en kısa zamanda
Karacaaa deletedmom87894 temiz bir bezi utule hafif sıcak sekilde ic camasirinin ustune koy canm wc ye gittiginde de sicak suyla temizle kendini sık sık bunlari yaptin mi geciyor