Yatak odam küçük. Yatağımın yanında hiç alan yok anne yani beşik alamıyorum bu nedenle. Yanımda yatırma işi de sıkıntı olacak. Ayrı odada kalması problem mi sizce? Normalde Montessori set vardı aklımda ama çocuk odam da çok büyük değil , ikiz gebeligim mevcut.montessoriyi de elemek durumunda kaldık. Normalde ahşap besiklere heves etmiştim ama onlarda küçük olduğu için hem uzun süre kullanamayacgiz.hem de bı arkadaşım ahşap olduğu için tehlikeli olduğunu söylemişti. Ben de park besiklere karar verdim. Kullanışlı büyük bı dolap belki bir de Şifonyer alarak odayı tamamlamayi planlıyorum. Bebek arabasini ikizler için tasarlananlardan düşünüyorum.onun dışında ana kucağı babynest vs olmalı mı sizce? İkiz annelerinin tecrübelerinden yararlanmak isterim 🌼