İlk hamileliğim de 9 haftada çok kanamam olmustu devam etmişti . İkinci hamileliğimde de 8 hafta da kanama oldu Birgün sürdü tabi şimdi 12 haftalığım hala peogestan kullanıyorum . Bugün tuvalette silince silik pembe kan gelmeye başladı doktorumla konuştuk ilaçlarımı çoğalttı .. içim rahat etmedi acile gidip gene bakcam bir . Ama anlamıyorum niye bünyem böyle bu hamileliğim de basından beri çok bel ağrım da var bünyem kaldırmıyor gibi valla tükendim kızlar 🥺