Farmasi aynı sefa kremi 7.aya kadar falan hemen hemen günlük kullandım gece yatmadan önce daha sonra bio oil şu an 37 haftalığım duştan sonra mutlaka kullanıyorum karnım kurudukça da sürüyorum bacaklarıma göğüslerime sürmedim deli gibi çatladı ama çok şükür karnımın yanlarında 2-3 tane var onlar hariç karnımda çatlak yok tabii olmayacak anlamına gelmiyor ama bakalım