Merhaba arkadaşlar deneyimli yada fikir verebilen varmı 🙄 şuan indirim varken eksiklerimi tamamlamak istiyorum. Ocakta doğum olacak inş pijama takımı aldm, ne olur ne olmaz diye askılı hamile elbisesi aldm. Peki hamile sabahligi almalı mıyım? Hırka tarzı bişey götürsem olur mu hastaneye 🙄 bu konuda düşüncelerinizi merak ediyorum