nvn-mutlu ikizlerin_annesi__ doktor bana da duphalac yazmıştı canım ama ben alıp hiç kullanmadım sıcak suyun içine geceden 3 tane kayısı koyuyordum sabah aç karna kayısıyı yiyip suyunu içiyordum çok iyi geldi ilaç kullanmak istemezsen doktoruna danışıp yap istersen