berenaltnts 17 haftalık gebeyim önceden bi kıpırdama felan oluyodu karnımda şu aralar yok bişey olmuş mudur benim ilk gebeliğim yardım ederseniz sevinirim
Muhammedamine berenaltnts bende 17+3 üm hafif hafif hissediyorum dedim doktoruma ısrarla hissedemezsin başka bişeydir o dedi 🤦🏻♀️
Kumral60 Canim daha kucuk o yuzden hissetmiyorsundur her zamn kipirdama buyudukce dha cok hissedeceksin cikolata yiyip uzaninca daha cok heraket ediyormus.
Kumral60 Normalde 22 hafyada hissedebiliyor ama gsz varnis gibi okan seyde bebek biz daha kucuguz ama arkadaslarim da hep bu sekilde hissetti.