miranmiran1306 Ben hazirlamaya basladim.bende 32.haftadayim 30.haftamda hastane cikislarini falan alip yikayip utuledim.Gecen hafta kendim icin lohusa kiyafetlerimi yikadim utuledim. Bu haftada artik beziymis kremleriymis yagiymis onlari ayarlicam minik hurclara koyup cantaya eklicem. Ilerleyen haftalarda artik hareket etmekte zorlanicagim icin herkenden hazirladim.garantici biri oldugum icin en azindan eksiklerimi daha rahat gordum.birkac eksigim varmis onlarida halledicem biran once.
Erken dogum olabilir vs diye onlem amacli hazirladim. Simdi tek kalan dogum seklim.dr normal gorunuyor dedi, ama sezeryan olursam aralik 25 te dogurcam cocugu.ne kaldiki.bence erken degil. Hazirlamaya basla anca yetistirirsin.