Mii Kızlar sadece yemek yemek için yiyorum hiç iştahım olmuyor normal mi bu siz bu haftalarda nasıldınız bebek büyüdükçe acıkmam lazım ama ben acıktığımı hissetmiyorum 🤷🏼♀️
Aylinim09 Mii bende oyleyim canm 31+2 haftaligim 30 dan beri istahim kesildi mecburen yiyorum zayifim.ben bi tek karnim buyumus ne kol ne bacak ne bedenim hic kilo almadm
bebegimizibekliyoruz1 Mii 30dan beri bende de iştahsızlık var 33 oldum 6 kilo aldım şimdiye kadar hiç bulantı kusma yaşamamıştım
Mii nevarneyokk kaç kilo aldınız acaba ben 8 kilo amış gözüküyorum şekerli şeyler yemiyorum yemek ve meyve yiyorum hep
Mii Aylinim09 aynen bende aynı durumdayım bendede görünürde göbek var sadece inşallah sağlıklıdırlar 33 te gidicem doktora
Mii bebegimizibekliyoruz1 bende forumda çok yiyorum iştahım çok şeylerini görünce insan ister istemez düşünüyor sizde az almışsınız
Aylinim09 Mii evet canm oncelik saglikli olsunlar insallah.Kendinizi zorlayin meyve yiyin bende oyle yapiyorum mecburen cok az haftamiz kalmis bu haftalarda kilo alr bebisler o yuzden mecbur yiyorum gelisimi kilosu iyi olsun
rengarenkduduv Mii Hamileliğimim başından beri aynı dertten muzdaribim. Herkes ha bu hafta açılacak ha şu hafta açılacak diyor ama yok yani yemek yemek benim için bir işkence resmen. 28 haftalık hamileyim bebekte bir sorun yok ama nereye kadar iştahsız olacağım.
Mii rengarenkduduv bebekte sıkıntı yoksa problem yok bence banada doktor uyumlu haftasıyla dedi kilosunu demedi bende sormayı unuttum😅 ama öyle desede insan korkuyor yediklerim yetiyor mu diye düşünüyorum hep
bebegimizibekliyoruz1 Mii iştahım 30a kadar iyiydi zaten o kiloyu da 30.haftama kadar aldım sonralarda iştahım kapandı
Karahaninannesi Bende 31 haftalık oldum bugun benımde hiç işlahım yok yemesem yemem yanı zorakı kahvaltı aksam yemegı meyve yıyorum mıdemın yanması mahvedıyor ıslahımıdano kapatıyor sanırım yaklasık bır aydır ıslahım kapalı malesef