Eke Gece sabaha dogru bel agrım başladı sag tarafta sadece ama sanki belimi kırmış gibiydiler okadar kötü bi agrı vardı 3 saat sürdü. 3 aylık şuan acaba diyorum kendimi yormaktanmı agrıdı . Neden oluyo bu
Mekda46 Canm benimkinde dördüncü ayda başladı şuan altıncı aya giridm bira hafifledi düşün ayağa bile kalkamıyrodum sağ tarafıma sok tarafıma bi anlık agrı giiriyrodu çok şükür şimdi daha iyyim bence öyle ağrılar normal dikkat et sıcak tut kendini
Sena__ Mekda46 yaa otururken yatarken herşeyde ağrım var bide ben fazla hareketliyim yerimde duramiyorum mide bulantısıda cok fena bende
Sena__ Eke dün gece hiç uyuyamadık, bulantı baş ağrısı inanılmaz kötüydüm Eşim de sağolsun Basımda bekledi