Semracr Henüz bir buçuk aylık evliyim en son 4 Ekim’de adet oldum ama bu ay olmadım 7 gündür gecikmem var test yaptım 2 gün önce ama çıkmadı hamilelik olabilir mi acaba sağ yumurtalıklarımda ağrı var
Bbbs Adetini düzenli mi normalde bu sorunun cevabı da çok önemli..benim düzenli idi bir gun gecikme ile hemen kanda çıktı..en garanti olan beta baktirmak…halkımızdan hayırlısı olsun..