Eminegezerr
Evet bizde 2hafta geri. 34+4 üz. 35tam olduğunda doktora gitcem haftasonu. İlerlemişmi ilerlememişmi ona bakcaz. Ama bizde sebeb olmadığını bazen sebebsizce yaranabileceğini söyledi. Yediklerime dikkat ediyorum o kadar. Kan sulandırıcı da içiyorum. Her 2haftada bir artıp artmadığını kontrol etmek için ultrasona giriyorum. Eğer oldurda 3haftaya çıkarsa gerilik o zaman sezaryan olcam. Ama ben dua ediyorum 37ci haftamızı da tamam edelim bari sonra 💕