Herkese merhabalar. Salı günü sabah 9da sezeryan doğumum var. Bebek dönmediği için son çatı muayenemde sezeryan dedi doktorum hem de kan sulandırıcı iğne kullanıyordum ben. Sezeryan doğumla ilgili hiçbir bilgim yok. Özel hastanede yapacağım sezeryanı. Ne kadar sürüyor belden mi uyuşuyor süreç nasıl ilerliyor hiç bilmiyorum. Bilenler yazabilir mi