MucizeAnne_ Doğum yapanlar hangi doktoru öneriyorsunuz sizce üni demi yapsam özel mi durumum universiteyi el veriyor biraz ama öneride bulunur musunuz
Seda6019 MucizeAnne_ kesinlikle özelde yap. İlhan gittim ben hamileliğim boyunca özel muayene özel olarak onu istedim sezaryen doğumda adam kasap gibi ameliyatı yaptı . Ne bir kere kontrole geldi ne de ilgilendi. Hastanede cok ilgisizdi. Mahremiyet sıfır
inci_ bende tokattayım ünide ilhan beye gidiyorum özel hastası olarak cok memnunum 3 hafta sonra dogum var bekliyoruz
3cocukannesii Ben medikale gidiyorum ama üniversite hastanesine gitseydim ilhan ve selim beyden birine giderdim, çok iyiymiş arkadaşlarım gitmiş mennun kalmış