36 -4 İlk gebeliğim
Bugün ağrıdan doğru düzgün dönüp uyuyamadım bile ama ağrıyı tarif edemiyorum şuan
Daha da çoğalan bir ağrım var batıyor oturduğumda batıyor yattığımda kasık ağrısı gibi ama değil ve bi an da girip bi anda çıkıyor sonra tekrar giriyor
Sizce nedir doktorumu aramama gerek var mı