Gulo8984
33+3 günlük hamileyim çok şükür 🙏 ama artık kimseye tahammülüm kalmadı herkese bağırıp cagırıorum en ufak şeyleri sorun yapıorum hep şikayet kendimi izlesem nefret ederim hele eşime yapmadıgımı bırakmadım babamın evine geldim üç gün kalayım değişiklik olsun die burdada bunlara kök söktürdüm ben nie böleyim hee bide herseye aglıorum sulu göz oldum hiç keyfim yok hiç bşyden mutlu olmuyorum herkesi bogasım gelio 🤢