Tgcperi ben gidiyorum Bünyamin hocaya yakın zamanda serklaj oldum. Şimdilik iyi gidiyoruz çok şükür ama biraz sert biri tersleyebiliyor çok fazla bilgi vermiyor, psikolojik olarak seni rahatlatmıyor bazen değiştirmek istiyorum sinir oluyorum Ama işinin ehli olduğu için devam ediyorum. Bide diğer doktora göre muayenesi pahalı biraz.