Mineszn 38+5 çatı muaynemizi olduk yumuşama vardı sadece açılma yoktu bu gün nts için gittim sancı çıktı ama ben hissetmiyordum altan kontrol etti 2cm açılma varmış yarın tekrar gidicem 3cm olmuşsa yatış vericek 39 haftadayız bu arada çok heycanlıyım birazda korkuyorum dualarını bekliyorum kızlar 🙏😊
yakamoz Mineszn Allah yardimciniz olsun. Ben de rahim yumusamasi ve 2 cm aciklikla gittim, hic sancim yoktu. 39+5te suni sanci ile dogum yaptim çok şükür. Allah kurtarsin, evladiniza ve size saglik versin😇