gizemka biz sadece sarılık olduğumuz için 10 gün mama takviyesi aldık o yüzden büyük cam olarak hiç kullanmadım ben ona bişey diyemem ama kapaktanda sızdırma olmadı hatta bi çok kez sıcakla vakumlandığı için açamayıp eşime açtırıyordum ben sorun olcağını hiç sanmam iyi kapatmamaktan kaynaklı bir sıkıntı olabilir. Büyüdüğünde pp biberon kullanmanız daha iyi olur ama arkadaşlarımın çocuklarından biliyorum düşürüp yada atıp kıran çok oluyordu pek ucuz bişeyde değil 🙈