Rumif
Arkadaşlar 15 haftalık gebeyim bugün ilk defa özele gittim 4cu çocuğum ve 4 cu sezaryenim olacak bu doktor bana bebeğin Esin’in eski dikiş yerimde olduğunu söyledi ve bu şekilde giderse tehlikeli dedi yukarda olması lazimmis ilerleyen haftalarda. Çıkmaz ise erken Doğum olur dedi basına böyle bisey elen varmi