Beyzanurecer Perinatalog biri kız biri erkek dedi. Ama tahmini söyledi. Sizce hanımlar anlayan var mı içinizde? url=https://www.hizliresim.com/ksx30uy][/url]
Mrcmrv19 Beyzanurecer rabbim sağlıklı kucağınıza almayi nasip etsin kaç haflaliksiniz bende ikiz bebeklere hamileyim biri kiz biri erkek 😊
Beyzanurecer Bahar_A evet doktorda öyle dedi. Ben burada ters koymuşum ama erkek ilk önce doğacak olan dedi. 14 cm çıktı. Kız dediği de 9.6 cm 🥰
Beyzanurecer Bahar_A teşekkür ederim. Duruşlarına ve kafa yapılarına göre doktor öyle dedi ama Rabbim daha iyi bilir.🤲🏻☺️
Beyzanurecer Mrcmrv19 sağ olun siz de sağlıkla alın. 14+2 ye giricem bu geceden sonra. Ama perinatolog 13+2 de tahmin verdi🥰