MehtapKB Kızlar yaklaşık 3 gündür düzensiz şekilde mide bulantım var,yediklerimi çıkarmadan rahatlayamıyorum,bazı forumlarda normal falan yazmışlar,sizin de başınıza geldi mi ? Normal mi bu haftalarda ?
Babytmr 36. haftamdayım bende ara ara mide bulantım oluyo geçen haftadan beri kusma yok ama. sıcaklara bağlıyodum bende. son haftalarda olduğumuz içinde olabilirmi bilmiyorum. Cumartesi kontrolüm var doktoruma bi sorcam bende.
selen8sefam Bende de kusma vs oldu idrar yolu enfeksiyonu olmuş 3 4 gün hastanede yattım bence gidin doktora antibiyotik tedavisi uygulandı serumla şuanda da ilaç kullanıyorum 33 hafta