qyeteriniz Hanımlar bebeğim ters ve 39 haftalık doktor dönmesini bekliyor sizce döner mi 7 gün sonra sezaryan olucam dönmezse ve birşey daha söylemek istiyorum sizince çatlağınız oldu mı benim oldu ve çok kaşınıyor sivilcede cıktı karnımda