Mel2 sana yenidoğan yoğunbakımda çalışmış bir hemşire olarak yazıyorum. Elbette bebeğini sağlıkla kucağına alacaksın rabbim ömğt nasip ettiyse İnan 40 haftasını tamamlayıp anne karnında vefat eden veya doğan 4 kg olan ama doğal Bebek ölümü olarak vefat eden bebekler var prematüre olmak zor elbette ama çok güçlüler 520 gr iken 2 saat açık kalp ameliyatı geçiren hayata tutunan Bebek görmüştüm . Eeeennn önemli şey senin sütün ve o sütü ne duygularla sağdıgın bile bebeğine geçiyor emin ol ona asla güvenmiyormuş hissini verme bebeğine güven sürekli telkin et kendini sen yada çalışanlar ne yaparlarsa yapsınlar rabbim nefes nasip ettiyse elinden alabilir miyiz biz hiç onun? Rabbim hayırlı zamanda en kısa sürede kucağına almayı emzirmeyi nasip etsin . Uzun bir süreç ama bitmez dediğimiz her gecenin sonunda güneş doğuyor, senin de geçecek bu karanlık gecelerin Ve bizlerden daha cok kıymetini bileceksin güneşin .. Senin ve bebeğin için dua edeceğim ismi ne minnoşun😊