40 haftam doldu ne gelen var ne giden artık doğurmak istiyoruummm 🥴🤦♀️🤦♀️evin içinde sarhoş gibi dolanıyorum akşama kadar ne yediğim belli ne içtiğim şimdi birde devlet hastanelerindeki doktorlar işin kolayını almışlar suyunun gelmesi ,kanama gelmesi 5 üstü açılmanın olmadığı sürece geri naş diyorlar sana resmen inanın psikolojim bozuldu resmen hastaneye gitmek istemiyorum yaa neden bunu dile getiriyorum insan ister istemez kendini doktorların bu söylediklerine odaklıyor bakıyorsun suyun gelmiyor kanamamda yok diosun kendi kendine açılmam olsa zaten anlaşılıyor diosun neyse gitmeyim birazdan geçer gibisinden düşünüp gitmekten vazgeçiyorsunuz şunuda söyleyim tabi bunu her devlet hastanesi için söylemiyorum bazıları var özeli aratmayan