KUBRA3468 Anneler iki gün önce doğum yaptım sezeryan sonrasi doktor kontrolunde doktoruz neler yaptı karniniza basma falan oldu mu acaba
Kbraslan metehaninannesiii KUBRA3468 bana herhangi bir muayene olmayacağı söylendi 15 gün önce sezeryan yapıldı kontrole felan gerek yok dendi yapıştırma benim dış kısmı ondan olabilir mi acaba