Merhaba tatlis anneler bende yavruma kavuştum iki gün önce hep takip ederdim hamileligim boyunca doğum yapan annelerin hikayelerini onlara doğumla ilgili soru sordum şimdi sıra bnde ☺️sizlerle sezeryan doğum hikayemi paylasmak istiyorum 38+2 haftalık hamileydim 9 Kasım sabah 4 buçuk gibi suyum geldi telaş yapmadan hastaneye gittim ama çocuğum ters olduğu için korku vardı eve muane etti iki santim açılmam var ama bebeğim tersti mecburi sezeryan oldum hemen gerekli işlemler yapıldı ameliyathaneye indim hiç ameliyathane gormedigim için biraz korku olmuştu ama sağolsun ordaki hemşireler çok ilgililerdi belden uyusturdular bn basladiklarini bile anlamadan yavrumu gosterdiler bana ilk sesini duydum snr hemen yikayip baş ucuna getirdiler öptüm kokladım hayatımda yaşadığım en mükemmel bisydi ameliyatım bitti odaya cikarildim sürekli gelen hemşirelere ne zaman ayağa kaldıracaklarini sordum çünkü burdan okuduğum her sezeryan yapan kişi zor oldu demişti korkuyodum yani korktuğum kadar zor olmadı derin bı nefes alıp yavruma baktım senin için annem dedim ve kaltim şimdi ise evimde yavrumlayim soru sormak isteyenler sorabilir yanıtlarim