Mom59 Arkadaşlar 30+6 haftadayım kilo 1453 boy 40 cm sizce nasıl bana zayıf geliyor çok düzenli besleniyorum hep sağlıklı besinler yiyorum yine kilo almıyor ben kendim de zayıfım kilo alan biri değilim tabi ama 10 kilo aldım bu süreçte 🙈
Asyaveannesi36 Mom59 benimde aynı haftada aynı kilo da dedi doktorum haftasına göre iyi dedi size neden az geliyor sağlıklı olduktan sonra bence aşırı kilolu olması çok iyi değil 🙂
Ozlem2904 Mom59 30+0da 1701gr 40cm di bende 9kg aldim simdiye kadar dr.um cok aldin diuo bebegimde 1 hafta ilerdeymis
Dilosseee Mom59 yine iyi kilo almışsın canım ben şuan 36+3üm pazartesi gittim 2850 kilo boy 45 cm ben de 6 kilo tek aldım
Mom59 Asyaveannesi36 haklısınız tabi ama bilmiyorum ilk gebeliğim birazda takıntılı biriyim ondan heralde bana hep zayıf geliyor 4,5 gün geriden geliyor dedi bana doktorum
Berrinkarabudak 35.haftada 2650 demisti. Normalmiş. suan 36+1 olduk yarın nst ye gidicem hastaneye kaç oldu bilmiyorum
Mom59 Dilosseee sizin gayet iyi bence ben kilo alıyorum ama bebek almıyor neler yiyorsunuz acaba bebeğin kilo alması için yaptığınız bir şey var mı ?😊
Dilosseee Mom59 valla canım özel olarak yediğim bişe yok normal yemek yiyorum ekstra dan yediğim yok yani tatlı şeyler bu aralar tüketiyorum ilk gebeliğimde 17 kilo aldım oğlum 2950 gr doğdu bunda da ben almıyorum bebeğim alıyor çok şükür 🙏 🤲