Umudayolculuk36 bekarlıktan arabam vardı kmsi ve yaşı yükseldi sürekli arıza çıkarmaya başladı 3 yıldır evliyiz 3 yıldır araba alıcaz 1 yıldır falan kredimiz yok bu yaz sonuna doğru kesin alacaktık kışın araba fiyatları düşüyor kışı bekleyelim dedi 90 binlik araba şuanda 120 bin lira oldu güya düşecekti şimdi kabul de etmiyor. Geçen gün dedim ki hemen alalım yükselmiş şimdi tutmuş diyor ki bebeğe annen bakacak mı bakıcı parası falan olursa nasıl ödeyeceğiz bu arada bu sürece 1.5 yıl var en az güya ikna etmiştim kışın alınacaktı fiyatlar düşecekti hem fiyat düşmedi zarar ettik hem de başladığımız yere geri döndük bu tipler hep aynı ikna et dön başa 4 ayda 30 bin lira yükselmiş. bence arabanızı alın yükselen bir şey asla düşmüyor 58 bin liraya 2007 de 0 toyota auris,65 bin liraya da corolla alınıyordu şimdi 2. El 5-6 yaşında corolla 180 bine alınıyor ki arabada ihtiyaç çocuk olunca hastalığı sağlığı var arabasız çok zor