Nisanurerezz Kızlar 2. Normal dogum yapanlar ilk mi ikincimi zor birde 2.ci doğumunuzda acilmaniz hızlımiydi??
TugceTekin123 Nisanurerezz bende bellim burada benım ilk doğumum gayet iyiydi 4 saatte bitti yatışım ve doğması şuan 37+4 haftalığız çok merak ediyorum ikinci doğum kolay mı zor mu
Prens1prenses2 Nisanurerezz bana göre ikinci daha kolaydı benim için açılmam çabuk oldu ve 2 saate falan doğurdum şuan 3 doğumum inşallah Buda kolay geçer acaba 3. Doğum nasıl olur diye de merak ediyorum