iremcenk Herkese merhaba kızlar benim gibi son haftalara gelen hem doğsun minik kuzuma kavuşayım diyen ama hemde doğmasın daha erken diyen ama çok da geçe kalmasa diyen kafası duyguları karışık olan var mı :)
Betfer iremcenk bende 36yım cnm . sezeryan istiyorum korkularımdan dolayı . Bide annemde kalıyorum kırkı çıkana kadar . Ne bileyim duygular darmadağın bi yandan eşimi düşünüyorum bi yandan çocuğumu. Acaba nasıl olacak düşüncesi var bebekten sonra hayatımız . Rabbim kolaylık versin
rgk iremcenk 35im ben de. bi heyecan var nasıl olcak bebek acaba diye, bi de korku haliyle. eksiklerimiz var hala bizim. ama hiç gelecek gibi değil valla, 42yi bile görebilir bırakırlarsa🤪
Umudayolculuk36 iremcenk Ben 34. haftaya girdim ona rağmen çok aşırı heyecanım var biraz korku biraz heyecan hayırlısıyla 36. haftaya geleyim diyorum😊😊
iremcenk Betfer Betfer Amin canım doğduktan sonra eminim o bize güzel gözleri ve gülümsemesiyle hayatımızın nasıl daha da iyi olucağını göstericektir ve inşallah bu endişeli günlerimizi tebessüme hatırlarız☺️
iremcenk rgk eksikler biter mi bizim bebek odamız yok cumartesi gelecek diye bekliyoruz inşallah😅 ama eksikler tamamlanır yeterki sağlıkla kucağımıza alalım inşallah💕
Prenses-annesj Bizde yarın 36 olucaz ☺️ inanır mısın aynı duygulara sahibiz bende çok bekletsin istemiyorum, diyorum 38 gibi gelse ne güzel olur ☺️😆 Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik hesabi son ayimiz ve cidden hiç gecmiyormus gibi geliyor
-Ozge- iremcenk 37+3 bugun kontrolden geldim bekliyoruz küçük beyin gelmesini 😍 tabi dün gece eşimi uykudan uyandırıp ya acil bir durum olursa ya acil sezeryan derlerse sezeryana alırlarsa ne yani alıcaklarmı oğlumu içimden ama böyle bir tek benim kucağımda kimse dokunamıyor sadece ve hep benimle diye darlamış olabilirim 😂 sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah Allah tek sancıda kurtarsın hepimizi 💕
iremcenk @“-Ozge-” -Ozge- Aminn inşallahh canım bence sağlıkla kucağımıza alalım artık ya 😁 merak etmiyor musun kaşı gözü kokusu😍
-Ozge- Ay_parcasi Ben normal istiyorum nasipse bir aksilik olmazsa normal doğum bekliyoruz sağlıkla alın inşallah kucağınıza💕
annesi_ iremcenk Valla benim için ilk aylar ve son aylar kötü geçiyo zamanda geçmiyo artık sanki gün saymaktan başka bişi yapmıyorum herşeyi hazır çok şükür gelmesini bekliyoruz kızçenin😄😄
-Ozge- iremcenk Çok merak ediyorum ama herkesten kıskanıcam biliyorum hem doğsun göreyim istiyorum hem tek bende kalsin karnımdaki hareketlerini hep göreyim istiyorum duygular darmadağın 😂
annesi_ iremcenk 35+1 haftalığım valla gün sayıyorum geçmiyo bir an önce doğurmak istiyorum istiyorum ağırlaşmaya başladım zorlanıyorumda yatmak kalkmak yürümek zorlaştı 6 Aralık sezeryan günüm ama belli olmaz erken gelirse hanımefendi bilemicem 38.haftada alıcak doktorum sağlıkla gelir inşallah yavrularımız🤲🏻🤲🏻
iremcenk annesi_ Aminn hayırlısıyla sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah☺️ Bende de aynı durumlar bir anda arttı kilosu gibi yatakta yuvarlanıyorum hele yere bir şey düşsün 😁 korkulu rüyam eğilmek😀
iremcenk annesi_ benim ilk gebeliğim o yüzden mi bilmem ilk aylar hızlı geçmişti mutluluktan😅 ama son zamanlar cidden sabırsızlıkla karışık duygular☺️ Benim kızçemde hayırlısıyla gelir inşallah🥰