Anne_ak Kızlar merhaba, doğacak bebeğimiz için beşik değil de park yatak almayı düşünüyoruz. Alan, kullanan var mı aranızda? Bir çok arkadaşım çok daha kullanışlı olduğunu söylemişti, sizlere de sormak istiyorum.
superrmomy Anne_ak ben kullanıyorum canım kızım 18 aylık bir sorun yaşamadık, kumaş sesi çok önemli pamuk yada keten tercih edersen hışırtı sesi olmaz. Bizim tek sorunumuz hışırtı sesi.
superrmomy nevoliko ben kraft aldım, aslında marka çok önemli değil. Çok uygun bir fiyata annem farklı bir şehirde yaşadığı için gittiğimizde zorlanmamak icin oraya da aldık kalite olarak hiç fark yok tek sorun hışırtı sesi. Kumaş seçimine dikkat ettikten sonra memnun kalacağınızı düşünüyorum 😇
Lavinlia Ben de surada durayım alıpta memnun kaldığınız markalar nelerdir uzun ömürlü olsun istiyorum