3 sene önce ameliyat oldum hem tüp takıldı kulaklarıma hemde geniz eti alındı 🥴 tüplerim kalıcı benim sürekli erteledigim için halen ağrısını çekiyorum tabi yaşlandım yani normal 😅 zor değil sadece küçük olduğu için ağrı olur normaldir diye düşünüyorum 😐temziligine dikkat edersin özellikle su kaçmaması lazım vazelinli pamuk kullanabilirsin banyo sırasında Rabbim şifa versin inşallah 🤲