Asiyyee 26 haftadayım kan değerlerim gayet guzl cıktı bugun kontrole gittiğimde doktor hiçbişeye bakamdan şeker yükleme dedi sizce yaptırmalıyım
annesi_ Asiyyee benim doktorum yaptırmadı bana gerek duymuyorum dedi 35.haftamdayım bu saatten sonrada yapılmaz heralde😄
gbyalcin Asiyyee benim şeker yüklemesi sonucunda açlık şekerim yüksek çıktı diyet yapıyorum mesela. O yüzden yaptırın. Ben doktorumun söylediği her şeyi sorgulamadan yapıyorum şahsen
sabirsizmomy gbyalcin bende de yalnızca açlık şekeri yüksek çıktı. Dikkat ediyorum diyet yapıyorum ama evdeki cihazda yüksek çıkıyor açlık şekerinizi nasıl kontrol altına alıyorsunuz
gbyalcin sabirsizmomy bende evde cihaz yok şu an iki günde bir sağlık ocağına kontrole gidiyorum. Diyete uyuyorum ekstra tatlı şeyler yemiyorum ama hala 86 nın altına düşmedi benim de. Sağlık ocağındaki doktor fena değil dedi ama hiç bilmiyorum. Haftaya kontrole gidicem bakalım ne diyecek