Merveacisu06 Esra-beril- aslında Fatıma Zehra koyacaktım herkes özellikle eşimin tarafı iki isim söylenmez zehrayı çıkar dediler Fatma da kaynanamın adı ben de Fatıma koydum şimdi de Fatma Nur koyun diyorlar ben de dedim ki Nur koyana kadar Zehra koyarım
Sibel_l3 Esra-beril- daha belli değil cinsiyetimiz ama kız olursa aklımda, Kumsal , Ceylin, Belinay bunlar var 🙂
Ozlemflz Esra-beril- ben ecrin mina istiyordum. Eşim Elif mina olsun dedi. kısmetse Elif Mina olucak 🥰
Merveacisu06 Esra-beril- sinir oluyorum eğer bir kişi daha Fatmanur derse hemen zehrayı kocam eşim de bana bıraktı zaten
Tugbamete Esra-beril- Biz kızımıza rahmetli annemin çok beğendiği ve istediği Duru ismini koyucaz nasipse 🥰