mehmel54 Evet hanımlarr merhabalar hepinize doktor değişikliği nedeniyle bugüne özelden sıra almıştım. Bu sabah biraz erken kalktım giyinip süslendim ne de olsa kızımı görecem umuduyla gidiyordum. Eşimle gittik girdik muayene odasına anlattım durumumu yattım sedyeye. Ama bir görseniz beni nasıl heyecanlıyım hem babası hem ben ilk defa görecektik kızımızı.🙈 Doktorumuz her şeyini teker teker anlattı söyledi kilomuz 1700müş gayet iyi sağlıklı hatta çokta hareketli görüyorum burda belli ki keyfi yerinde dedi🥰. Dedim doktor hanım peki biz şimdi renkli ultrasonda yüzünü görebilir miyiz? Kızınız müsait değil malesef yüzünü göstermiyor dedi. Ben şok 🤯 Ne demek yüzünü göstermez bize kafasindayim 😅 Parmaklarımla dürtüyorum kızımı yok nuh diyo peygamber demiyor açmıyor yüzünü. E bizde boynu bükük döndük tabi eve 🥺 1 ay sonra tekrar kontrolümüz var sonrasında doğum hazırlıklarına başlayacağız sanırım net bir bilgim yok ama 🥰 umarım birdahaki sefer minik prenses gösterir bize kendini 🥰💖🌸
Mimik Yaaaaa🤭🤭🤭 Benim kizim da yuzunu gostermedi… Gosterdiginde de hic net degil… masaAllah cinsiyetini hemen gosterdi, ama yuzunu gostermiyor🤣 InsaAllah saglicakla kucagina alirsin… artik kizinin nazi😊