bidiginannesi Başınız sağolsun çok üzüldüm..Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah..Bende dayımı henüz çok genç olan kuzenimin eşini kaybettik bu illet yüzünden ve yakından kuzenimin yaşadığı acıyı gördüğüm için belkide daha fazla korkularım arttı..Ve bende hamileligimi inanın ki hiç böyle hayal etmemistim..İstemem,Nişan,nikahım,düğünüm ve simdide hamileliğim hem bu hastalık illeti yüzünden kisitlandi…Ki bu illet hastaligi cikardiysa nerden basimiza musallat olduysa Allah’ın bulsunlar inşallah…Tek beden iken biseyleri üstesinden gelmek bir nevi daha kolay şimdi üzülme hakkini strese girme hakkını bile göremiyorum kendinde çünkü karnında herşeyi ile sana bağlı bir can var…Sizde,bizde onun için daha metanetli olmaya çalışalım..Rabbim korusun inşallah….