Deniz1121 35+3 üm 3-4 gündür rahatsız ediyor daha öncesinde bir şey yoktu acaba doktor ilaç yazar mı ? Ne yapmam gerekir öneriniz var mı?
Elfelf475 Deniz1121 benim de o haftalarda artmaya başladı ve doğum yaptım hayatımda ilk defa bu kadar acıdı şimdiden önlem alın derim
Sibelcem1823 Bende 35 haftaligim konuştum doktorumla baharatli yiyecekler yemeyecek, tuvalette cok uzun oturmayacaksin sivi gida ile beslenmene dikkat edeceksin dedi. Ilac verilmedi, dogumdan sonra genel cerraha görün dedi
Deniz1121 Sibelcem1823 baharatı normaldede sevme neden böyle oldu anlamadım tuvalet konusunda da zorlanmadım ama teşekkür ederim yinede sağolun
Minikfasulye1 Deniz1121 bendede var iki gündür büyüdü ama kabızlık problemi falan çekmiyorum bugün artık dayanamayacak şeydeyim neden oldu anlamış değilim
Deniz1121 Minikfasulye1 ben biraz zeytinyağı sürdüm Allahtan kaşıntım yok doktor kontrolüm var Perşembe doktora ilaç sorucam önerirse, hayır hiç problemim yokken olması ilginç 4-5gündür olan bir sey
Minikfasulye1 Deniz1121 doktoruna sorduktan sonra geri yazarsan çok seviniriiim. Umarım kısa sürede geçer
Nazmiye12 Bayanlar bende hemoroid yok 2.doğumda kızımı doğururken yırtılma oldu aradan içten 3 yıl geçti yoktu hamile oldgmu öğrendim tekrardan basladi 6 haftalik suan napcagimi blmiyorum özele gidicem inşallah tedavisi nasil olur blmiyorum