Merhabalar herkese.
Bildiğimiz duaları paylaşalım istedim.
- Doğumu Kolaylaştırmak için : İNŞİRAK Suresinin ilk 3. Ayeti
- Bebeğin Güzel yüzlü olması için : YUSUF Süresi
- Ahlaklı olması için : İBRAHİM Süresi
- Günde bir kez Yasin’i Şerif
- Hamileliğin İlk 4 ayı 70 Bin defa : SÜBHANALLAHİ VE BİHAMDİHİ okunur.
Günlük ben 3’er kez eşimle birlikte elimizi karnıma koyup,
Fatiha Suresi,
İhlas suresi,
Felak suresi ve Nas suresini okuyoruz.
Peki siz neler okuyorsunuz ?
Bebeğimizin sağlıklı olması için okunacak dua biliyorsanız da yazar mısınız bana da ben de bileyim 🤗