121 Yalnız olmadığını bilmek güzel canım. Bir an önce geçer inşallah canım. Çok geçmiş olsun. Benim de ilk 4 ay çok kötüydü. Şimdi 34 hafta oldu. O ilk 4 ayla kıyaslayınca çok şükür şimdi ki halime diyorum. Bel ağrısına, kasık ağrısına razı etti beni o bulantılar kusmalar.