gamzeeee07 Herkese merhaba hanımlar 37.haftadayım bebeğim erkek ve hala isim bulamadım😔 çocuğum her an gelebilir ama daha ismine özel hiçbişey yaptıramadım 😔 çok mutsuzum hiç bir ismi beğenemiyorum 😭
gulnurkrms gamzeeee07 ben çok karşıyım saçma sapan yok kimsede olmasın denilen isimlere ağır ve bilindik tek bir isim çok hoş bence Kerem Ömer Yusuf gibi 🕊️
gamzeeee07 cgnduru türkçe kökenli ve pek kullanılmayan bir isim arayışındayım 👶🏻 A harfinin olduğu r harfinin olmadığı bir isim 😂 bulamıyorum işte sonra 😔