Yaseminkadir Merhaba kizlar ne zaman benim hikayem başlıcak diye merak eder dururdum cok şükür benim de hikayem 31 temmuz 11:11 de baslamis bulunmakta😍 29 temmuz da nisanim gelmisti acik doktora gittik dalga gecmisti doktor benimle, bole dogum olmaz aglayarak gelmen lazım demisti pazartesi günü azar azar suyum gelmisti enfeksiyonda oldugu icin yesil de cok az akinti vardi onemsemedik akinti dedim 30 temmuz gecesi tatli yedikten sonra bebekidrar hareket etmedi herhalde uyuyor diye pek dikkate almamistim😕 31 temmuz sabahi ise yataktan kalkar kalkmaz suyum geldi ilkcamasirima baktigimda yemyesil mukuslu su gelmisti korkudan yerimden kipirdayamadim internetten baktigimda amniyotik sivi rengi olabilir promblemmisiniz yok yaziyordu buraya yazdigimda ise acil doktora gitmem gerektigini kakasini yapmis olabileceklerinden bahsettiler hic vakit kaybetmeden annemlerle beraber hemen doktora gittik doktor cok telas yapti ve kalbi zayif atiyordu acil olarak sezeryana alindim daha esim olmadan beni sezeryana aldilar genel anestezili sezeryan oldum 😊bebegim ve ben cok iyiyiz cok sukur yutmamis hemen yanima getirdiler bebisimizi😍 korkulucak gercekten birsey yok bebeginizin sagligi icin hersey deger 😍💋 sutum hemen geldi sadece gaz cikartana kadar biraz agriniz oluyor ondan sonra hic birsey kalmiyor 3 gun oldu ayaklandim bile bebegimin temel ihtiyaclarini karsiliyorum💓💓
Papatyal Yaseminkadir maşallah cok şükür dogurdunuz kurtardiniz sizin adınıza cok sevindim valla 🙂 ben bu dogum korkusuyla nasil yapicam bakalim Allah yardimcimiz olsun