Son kontrole gittim inşallah bugün herşey yolunda gitti şükür sancı da görünmedi sanırım doğum sancısının ne olduğunu bilmeden olacak bu doğumda ilkinde de apar topar sezaryen olmuştu. Bu sefer de gün aldım son kontrol nstye girdim çıktım doğumu bekliyorum pazartesiye inşallah. Bu 3 gün içinde acil durum olmazsa inşallah pazartesi 2. fındığıma kavuşuyorum 🥰🥰🥰