Elif05_ canım naptın sende ya hiçte korkma kafayıda yicek bişi yok çok şükür doktorun normal diyosa niye takıyosun bende araştırmıştım erken doğum riski yazıyodu bu sertleşmelerden dolayı valla doktoruma gittim öyle bişi yok dedi bebeğin yeri daralıyo normal dedi hatta 35.haftadan sonra daha çok sertleşicek karnın dedi toplanıcak biyerde dedi nst çekildim hiç bişi çıkmadı normal yani takma kafana son aylarını iyi strsessiz geçir derim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻