Merhabalar.. 19+4 hamileyim bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde oğlumda sezayan ile doğum yaptım aklıma takılan bı konu var bebeğim büyük nerdeyse 20 haftalık ama henüz hareketini hissetmiş değilim oğlumda iilk gebelik olmasına rağmen bu haftalarda hareketlerini hissediyordum ama bu gebelikte hiç hissetmedim hastane kontrollerim çok iyi ama benim yinede aklıma takıldı benim gibi ikinci gebeliği olup hareketlerini nezaman kaçıncı haftada hissettiniz acaba? Ve Benim henüz hissetmemem normalmi?