My1610 Kizlar beni kan tutuyor , dogum seklimde normal olcak büyük ihtimalle doktor normale cok müsait dedi 37+5 gunlugum suan ama cok korkuyorum
Hilal-95 My1610 kan tutuyor ama adet olunca napıyosunuz mesela onun gibi olur belkı doğumunda ama hep merak etmısımdır ya ozaman kan tutmuyormu ki
Sevdasanibas My1610 bende çok korkuyorum annemler öyle bı abartarak konusuyorlarki ben daha çok korkuyorum ama olsun iyi bir tercube alıyorum korkmuyacam diyorum ama akilma geldikçe korkuyorum 🙏🙏
Betl My1610 kan aldırirken Bayilcak gibi oluyorum bir yerimi keseyim kan akmış mi diye bile bakamam o kadar kötü haldeyim ama normal doğum yaptım kan görmedim ki hiç bakmadım. Sadece kan kokusu duydum o kötü yaptı beni ama kızımı görünce geçti gitti ☺️
My1610 Betl insallh bende kolayca dogum yaparim kan aldirinca bayılıyorum bende hep ama insallh kolay olur ya
neslican0644 My1610 o zaman kan değil de iğne korkusundan olabilir o. Benim eşim de kan aldırırken kendini kaynediyor iğne görmeye dayanamıyor. Bazen komiğime gitsede zor bi durum tabi ki
Hilal-95 My1610 ay canım ya oda zor ama doktoruna söyle böle bsy olduğunu ona göre tedbır alırlar nolur nolmaz sonucda her doğum aynı değil
My1610 neslican0644 ay evet inan istemsizce oluyor o kani aldirinca bas donmesi goz kararmasi oluyor hic istemiyorum bayılmayi bende gerçekten cok zor oluyor