Edoliii Mrb kizlar dusuk yapmistm yakin zamanda we tibbi genetik bolumunde kan werdim pihtilasma sonucu genetk bolumunde mi cikar acaba. Ondan ayri 6 tup daha kan werdim normal kan yerinde yoksa o kanlarda mi cikar hangi bolumde bakiliyor pihtilasmya
Minnakkurabiyeveannesi27 Edoliii onun için hastanenin genetik bölümüne gidip raporu 1 ay sonra alıyorsun kuzum
gldn065807 Edoliii bana Raporunuz çıktı diye mesaj gelmişti genetik bölümüne randevu alıp oraya gidiyorsunuz bildiğim kadarıyla zaten biraz geç çıkıyor galiba
Edoliii gldn065807 banada msj gelmisti ama pihtilasmaya o bolumde bakildigini bilmiyordm tsekkur ederim
Fmerve Genetik testin girişini yaptığın odadan alıyorsun sonucunu ben randevu almadan gittim il dışından gittiğimiz için onu araştırıp gidin.
Edoliii Ozlemmpapatyaa ilk dusugum 12 haftalikti kese disi kanama alanm oldugu icin dusurmek zorunda kaldm. Ikinciyide 8 haftalikkn kalbi durdugu icin kurtaj oldum. Ilk gebeligimde saglikliydi 1 oglum war cok skur. Onda sorun yasamamistm
Ozlemmpapatyaa Edoliii anladım canım Allah oğlunu sana bagışlasın 🤲🏻💙🧿inşallah saglıkla sohhatla büyür
Beybisininannesi Edoliii pıhtılaşma olayına hematoloji bakar Kadın doğum doktorun senin yönlendirmesi lazım En azından bende öyleydi